pondělí 13. ledna 2014

Zapečená rajčata s kozím sýrem

Dnes pro Vás mám recept na skvělý předkrm či lehkou večeři. Inspirovala jsem se, v jedné příjemné restauraci, kam jsme často chodili ochutnávat místní speciality na dovolené na Lanzarote.
Zapečená rajčátka s kozím sýrem jsou naprosto jednoduchou a rychlou záležitostí:)

Budete potřebovat:

4 větší rajčata 
Kozí sýr (já použila Président Palet de Chévre viz foto, seženete v jakémkoliv supermarketu cca 55,-, pokud nejste jako já - milovník kozíha sýra, jednoduše použijte ten, který Vám chutná, napadá mě třeba neutrální mozzarela:)
Pepř
Bazalka
Olivový olej




Rajčata zvrchu seřízněte (na místě kde byla šťopka:) a nožem vykrojte dužinu, podobně jakobyste chtěli vyříznout jehlan, rozhodně ne ale celou, chceme aby tam nějaká zbyla. Do rajčat nasypte trochu bazalky a pepře. Teď už je to velice jednuché kozí sýr nakrájejte na kostky a rajčata jím naplňte. Položte na plech nebo do zapékací misky pokapejte olivovým olejem, znovu lehce opepřete a obazalkujte. 


Dejte péct cca na 20 minut na 200 stupňů. 


Podávejte jako předkrm nebo hlavní chod s opečeným toastem nebo jakýmkoliv pečivem já doporučuji Focacciu-recept někdy příště:) Doufám, že si pochutnáte jako já!

Dobrou chuť K


Žádné komentáře:

Okomentovat